Portfolio

Høgskulen i Sogn og Fjordane Magasin

Da HiSF skulle produsere rekrutteringsmagasinet for 2016, valgte de oss som samarbeidspartner.

I begynnelsen av 2016 ble magasinet sendt hjem til nærmere 50 000 husstander i tillegg til å bli delt ut på skolebesøk og utdanningsmesser. Magasinet skal gjøre ungdommer bedre kjent med menneskene, studiestedet og mulighetene området og høgskolen gir. 

Om konseptet
HiSF ønsket å fortelle at studentene må sette seg selv i fokus når de skal velge utdanning og studiested. Valget er tross alt blant livets viktigste. På bakgrunn av dette laget vi konseptet #selfHiSF.  Et konsept som bygger på å nå sitt potensial gjennom å være ærlig mot seg selv.

Tanken bak hastaggen i magasinnavnet er at HiSF skal kunne ta eierskapet til tittelen og skape engasjement på sin egen Instagramkonto.

Gjennom både magasin og Instagram blir HiSF synliggjort som en aktør som hjelper folk med å nå sine drømmer og bli det de vil bli. 

Bruno Blanchard

BERGEN / AD - Senior designer

Mob: 470 37 512 bruno@cox.no

Andre prosjekter