Portfolio

Hansadagene Profil, nettsider og innhold

Sammen med Hansadagene har vi skapt profil, nettsider og innhold.

– Det har vært utrolig gøy å være med å skape identiteten til Hansadagene, sier daglig leder i Cox kommunikasjonsbyrå, Kenneth Dahling.
Nå gleder han seg til fortsettelsen. I tiden fremover bidrar vi nemlig – i samarbeid med Happy Studio – med innholdsproduksjon i form av tekst og video i Hansadagenes egne kanaler på deres nettsider, i sosiale medier og avis..

Hansadagene er et stort arrangement som blant annet innebærer handelsboder med presentasjon av kultur, kunst, mat og informasjon fra 80-100 deltakende hansabyer. Bergen er en del av Hansaforbundet, sammen med 179 andre byer i Europa, og hvert eneste år er en av byene vertskap for Hansadagene. I 2016 er det altså Bergen sin tur, og da er det også duket for kulturprogram fra scener, uhøytidelige opptredener i gatebildet og det mer ambisiøse kulturprogrammet HansaArt.

Ta en titt på nettsidene på hansa2016.no

Bruno Blanchard

BERGEN / AD - Senior designer

Mob: 470 37 512 bruno@cox.no

Andre prosjekter