Portfolio

Lerøy Magasin

Lerøy øker trykket på innholdsmarkedsføring og lanserer magasinet «Sjømat». Magasinet distribueres i matbutikkene Meny og Spar i hele landet, i tillegg til en digital versjon.

I en tid der stadig flere av oss spiser fisk, går Norges ledende sjømatleverandør nye veier for å inspirere til sjømat på alle kjøkken. Lerøy valgte å samarbeide med Cox da de laget et helt nytt matmagasin. Magasinet har et opplag på 100 000, kommer ut fire ganger i året og distribueres i matbutikkene Meny og Spar i tillegg til en digital versjon.

– Hensikten er å inspirere folk til å lage mer sjømat gjennom sunne og smakfulle oppskrifter. Vi ønsker også å fortelle om de positive helseeffektene av sjømat, samt servere historier fra vår fantastiske kyst og om menneskene som hver dag skaper store verdier for landet, forteller Brand & Marketing Director i Hallvard Lerøy AS, Pål Erik M. Michelsen.

Selv om store deler av kommunikasjonen nå skjer digitalt, ekskluderer altså ikke Lerøy papiret fra sin markedsmiks. Neon av artikelen i Sjømat publiseres også på Lerøys nettside.

 

Kenneth Dahling

BERGEN / Daglig leder

Mob: 952 24 714 kenneth.dahling@cox.no

Andre prosjekter